OSNOVNA ŠOLA MIRANA JARCA
tel. 01/280 61 00

Zimska šola v naravi na Krvavcu, 6. razred
Ponedeljek, 04 Marec 2024 12:00

Šestošolci se počasi poslavljamo od zimske idile. Pričakujete nas lahko okoli 14.30.

Snežni pozdrav

4. DAN

Današnji dan nas je presenetil z vso paleto vremenskih pojavov. Doživeli smo »šajbo«, brezvetrje, meglo, snežinke in ob koncu dneva še snežni metež. V idealnih vremenskih razmerah smo izpeljali smučarsko tekmo in kot superjunaki zapeljali v ciljno areno. Kogar ni na slikah, je bil prehiter. Po kosilu nas je končno pričakala PRAVA bela zima. Nežne snežinke smo lovili na jezik, ta divje pa so nam bičale obraz. Pri zadnji vožnji smo doživeli snežni metež. Pred večerjo smo se pripravljali na Soba se predstavi in igrali družabne igre. Po večerji smo imeli razglasitev zmagovalcev v smučarskem tekmovanju in v urejenosti sob. Večer smo zaključili z razigranim plesom v disko stilu. Pogled skozi okno nam govori, da se bomo zbudili v snežno idilo. Se vidimo prekmalu Smile.

Soba 108

3. DAN

Ne boste verjeli, ampak zbudili smo se v zasneženo pokrajino in še je naletaval sneg. Zaradi pokvarjene kabinske žičnice in goste megle smo bili skoraj sami na smučišču. Na trenutke se nam je zdelo, kot da smučamo v mleku. Če na slikah ne najdete svojega otroka, se skriva v megli Smile Na višje ležečih predelih smo lahko smučali po celcu. Do popoldneva je moker sneg obupal nad nami in rahlo se je zjasnilo. Čudovit sprehod do Plaže in valjanje ter igranje po snegu nas je vse spravilo v dobro voljo. Po večerji smo se preizkusili v oblikovanju Top Sheeta smuči. Nekateri so še komaj držali odprte oči. Tudi mišice in gležnji nas že bolijo, ampak se že veselimo jutrišnjega sončka in smučarske tekme.

Soba 104

2. DAN

Danes smo se prebudili v sončno jutro, gore so se bohotile nad smučiščem in z veseljem smo ponovno skočili v smučke. Vsi začetniki smo usvojili trak, nekateri že krožce. Nadaljevalci pa so preizkušali svoje meje, vijugali, se učili smuk in nekateri osvojili Zvoh. Za dogodivščino so poskrbela nagajiva smučarska očala, ki so »skočila« s sedežnice nekam globoko v grmičevje. Popoldne nas je presenetil dež. Mi pa smo se toplo oblekli in se podali na hrib pri hotelu in se pomerili v paralelnem smuku v pohodnih čevljih. Ufff, padali smo. Zdaj upamo, da se nam bodo oblačila do jutra posušila. Po večerji smo si ogledali še strokovni film o smučanju in odskakljali v sobe. Pa še to: pospravljanje jedilnice je bilo poplačano s kakavom. Upam, da nas učiteljice danes ne bodo tako hitro podile spat. Držimo pesti, da so se za jutrišnje vreme vremenarji zmotili. Sladke sanje!

Soba 105

1. DAN

Kratko in jedrnato: slab začetek, konec dober.

Zbudili smo se v deževen dan, vendar to še ni vse. Zelo smo se namučili, da smo po rahlem dežju pretovorili vso prtljago, ki je ni bilo malo, najprej do kabinske žičnice in potem še po stopnicah do hotela Rozka. Pričakala nas je plundra in prijazen oskrbnik. Vendar se nismo dali. Skočili smo na smučke in priklicali sonce. Nekateri so uspešno naredili prve zavoje na smučkah, drugi pa so preizkusili skoraj vse proge na Krvavcu. Popoldne so nas učitelji gnali še do Kriške, kjer smo se podili in kepali, dokler nismo bili čisto mokri. Ob poti smo opazovali lep razgled na dolino, ki se je kopala v nočni svetlobi. Po večerji smo spoznali FIS pravila in tekmovali, kdo bo prvi padel v posteljo. Se že veselimo jutrišnjega dne.

Soba 102

Spoštovani starši,

sporočamo, da smo srečno prispeli na Krvavec.

Polni pričakovanj smo na poti na malico, potem pa v pancarje in po belih strminah.

Vaši 6. razredi

(C)2010 - Osnovna šola Mirana Jarca Ljubljana - Kopiranje vsebine ali delov vsebine prepovedana - Prijava